Održan sastanak predstavnika grada Solina i Županijske uprave za ceste

U prostorijama Gradske uprave, održan je sastanak na kojem su prisustvovali gradonačelnik sa suradnicima i predstavnici Županijske uprave za ceste na temu održavanja i modernizacije županijskih cesta na području Grada Solina.

Tom prilikom predstavnici ŽUC-a upoznati su s određenim prijedlozima koji su rezultat susreta s građanima u sklopu projekta “Grad u tvom mjesnom odboru” te inicijativom građana koji tamo žive da se u Ulici Ante Starčevića sagledaju rješenja po pitanju dodatnog usporavanja prometa. Grad Solin je u suradnji i uz sufinanciranje Županijske uprave u sklopu rekonstrukcije ceste u Ulici Ante Starčevića, vrijednosti radova od preko 1,2 milijuna kuna, sagradio nogostup u dužini od 235 metara uz postavljanje signalizacije u skladu s pravilima struke, važećim zakonima i prometnim elaboratom. Zajednički je usuglašeno kako će se u petak, 1. listopada, održati sastanak svih sudionika s predstavnicima Ministarstva unutarnjih poslova u cilju iznalaženja zakonskog i hitnog rješenja za dodatnim usporavanjem prometa, u okviru odredbi Zakona o sigurnosti prometa na cestama.

Predstavnici Županijske uprave za ceste izvijestili su o trenutnom statusu projekata uređenja Salonitanske ulice, rekonstrukcije „stare kliške ceste“ i Ulice Put Majdana koja vodi do izvora Jadra, a koje se planiraju realizirati u narednom razdoblju. Procijenjena vrijednost radova rekonstrukcije spomenutih županijskih cesta dostiže vrijednost od 20 milijuna kuna, a uz očekivani početak radova na izgradnji tzv. Mravinačke rampe i rekonstrukciji raskrižja Širina, značajno će se modernizirati prometna infrastruktura na području Grada Solina.

Na sastanku je između ostalog dogovoreno kako će ŽUC pokrenuti postupak izrade prometnog rješenja za sagledavanje mogućnosti postavljanja nogostupa i uređenja signalizacije na cesti duž Ulice don Frane Bulića.

Na kraju, svi su se složili da će se ubuduće održavati redoviti operativni sastanci, a sve s ciljem  ubrzanja aktivnosti svih sudionika u realizaciji spomenutih projekata.

Scroll to Top Skip to content